tiistai 21. kesäkuuta 2011

Päätepysäkki.

Olen päättänyt lopettaa tämän blogin julkisen kirjoittamisen. Se tuntuu oikealta, vaikka samalla haikealta. Olen kokenut liian vaikeaksi asioiden rajaamisen: voisin mielelläni kertoa itsestäni, mutta on tavattoman vaikea kertoa paljastamatta lasteni asioita liikaa. Nyt kun Elsi alkaa olla oma itsensä, omia ajatuksia täynnä oleva ja niitä ilmaiseva, on entistä selvemmin painanut mieltäni hänen oikeutensa yksityisyyteen. Siksi lopetan.

Mietin vielä kirjoitanko salaisesti, varmasti ainakin itselle. En ole vielä varma jaanko muille. Pohdin sitä vielä ja palaan asiaan.

4 kommenttia:

  1. Harmillista, sillä olen tykännyt blogistasi!

    VastaaPoista
  2. Ymmärrän kyllä päätöksesi, vaikka olenkin harmissani. Minulla on onneksi ilo päästä seuraamaan lastesi päiviä ja näkemään käsiesi jälkiä muuten.

    VastaaPoista
  3. Kiitos näistän kuluneista vuosista. On ollut mukavaa seurata perheenne elämää, niin hullulta kuin se kuulostaakin. Kaikkea hyvää teille jatkossa!

    VastaaPoista
  4. Harmi se on minunkin mielestäni. Olisi kiva jatkaa, mutta on niin vaikea perustella itselleen miksi niin saisi tehdä.

    Kiitos tuesta blogia lukeneille. Olen hirveästi tykännyt kirjoittamisesta. En vieläkään ole päättänyt jatkanko jotenkin kutsun takana.. pohdin asiaa.

    VastaaPoista