maanantai 12. heinäkuuta 2010

Kuuuuuuuuuma!

Onko muut huomanneet, että on vähän lämmin? Nyt meillä on kotonakin jo aika lämmin, tai sitten mua vaivaa jo raskaushiki. Ehkä vähän kumpaakin. Menin vielä tekemään kesäkeittoa, ja sekös lämmitti koko kämpän ihanasti.
Tässä taas maha, nyt siis on puoliväli 20+0. Aika muhkea minusta! Eräs sukulainen sanoi viimeviikolla "minusta et ole yhtään pyöreä!", siis tarkoittaen mahaa eikä muuta pyöreyttä. Olin kyllä hämmästynyt. No samana päivänä kätilö sanoi sitten ultrassa "oletpas jo isoksi ehtinyt", eli kai se on näkemys kysymys sitten.

Olen alkanut empiä että olihan se ultra sitten varmasti varma. Kätilö oli todella varma, ja itsekin olin silloin ihan varma, ja varmavarmavarma. Tätä tämä empiminen sitten on. Olen kumminkin sitä mieltä, että otan tämän mahan nyt poikana ja elän sitten muutoksen kanssa jos semmoinen tulee. Vaatteisiin ja tarvikkeisiin se ei paljoa vaikuta, kun  jotakuinkin tyttökamat jo on enkä superpoikamaisista (tai tyttömäisistä) tykkää.

Hikistä viikkoa muillekin, Elsillä on tukka koko ajan kiharalla kun hikoaa niin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti