perjantai 3. joulukuuta 2010

Kantoliina ja imetys.

Olen koittanut kovasti harjoitella kantoliinassa imettämistä. Jos Emil harrastaa yhä pitkiä imetysrupeamia sitten kun mies on töissä, on minun oikeastaan pakko imettää osin kantoliinassa. Tai ainakin muuten kävellen. Kietaisuristikehto-sidonta on tähän omiaan, mutta vielä pitää harjoitella.

Missähän välissä uskallan alkaa tarjota Emilille tuttia.. Pelkään, että en sitten tunnista oikeaa nälkää tarpeeksi hyvin ja maito alkaa ehtyä. Nyt olen sitten itse toiminut tuttina. Eilen kokeiltiin miehen kanssa tuttia Emilille, koska halusin päästä suihkuun ja eräskin nuori mies oli erimieltä. Ainakin vielä tutti on ylipäätään liian iso pieneen suuhun ja saa aikaan yökkimistä.

Elsi on jo tottuneempi. Ei tunnu enää normaalisti häiritsevän Emilin läsnä- tai sylissäolo. Imettäessäkin Elsi tulee siihen kainaloon pesimään eikä enää kiellä. Eilen silti raukka sai kovan hepulin illalla kun pääsi liian väsyneeksi, ja silloin en minä eikä mies olisi saanut hänen mielestään pitää Emiliä sylissä. Yöllä tyttö heräsi johonkin ja oltiin sitten kaikki kolme (minä, Emil ja Elsi) hakemassa unta Elsin huoneessa. En vielä tahdo mitään unikouluja, katson vielä viikon miten Elsin unet asettuu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti