maanantai 15. elokuuta 2011

Mökkiterveisiä taas.

Kesä on kulunut kohisten ohi. Miten kiva kesä onkaan ollut! Olemme ehtineet lasten kanssa tehdä vaikka mitä. Erityisen mukavia asioita ovat olleet nämä:
 Kesän ensimmäisten kukkien kohtaaminen.

 Leikkipuistot ystävien kanssa.

 Hiekkakakut ja hiekkakahvit.

 Vaunukävelyt.

 Korkeasaari.

 Leikkimökki ja sen askarteleminen.

 Jokaviikkoiset vierailut isovanhemmilla.

 Jäätelökioskit.

 Hevosajelu.

 Mökki.

 Uudet taidot, kuten roikkuminen ja puita pitkin käveleminen.

 Läheisten merkkipäivät ja niiden juhliminen muunmuassa risteilyllä.

 Mökkeily taas, kaatuneen metsän vuoksi tehty surutyö, joka on jo onneksi kääntymässä.

Loppukesän tunnelma, syksyn ensimerkit ja ilman pieni kirpeys.

2 kommenttia:

  1. Kiva kun pidät vielä blogia, käyn aina välillä vilkaisemassa. Oletko miettinyt sitä projektia, joka viimeksi haudattiin raskausuutisen takia. Ei ole tarkoitus painostaa, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa? Uskon vieläkin ideaan. Laita mailia, tietänet osoitteen (mä olen onnistunut mailiosoitteesi hävittämään). T: Liina

    VastaaPoista
  2. Hei Liina, vasta nyt huomasin tämän viestin. Kai olin sen jotenkin rekisteröinyt, kun olin kuitenkin julkaissut.. No, vastaan nyt!

    Olen miettinyt projektia, ja se yhä kiinnostaisi kovasti. Silti nyt on yhä sen verran kiireistä ja lähinnä vähäunista arki, etten ehdi piirtämään. Se kun vaatii aikalailla omaa aikaa, ainakin jos kunnolla aikoo tehdä.

    Mutta seuraava puolivuotinen helpottanee uniasioita, palataan sitten asiaan!

    VastaaPoista