lauantai 4. huhtikuuta 2009

Mietteitä perjantaista lauantaina.

Meillä oli eilen sivuaineen loppunäyttelyn avajaiset. Meni hienosti ja oli mukavaa, mutta pitkä päivä tuli. Söin ennen lähtöä sämpylää tuossa kymmenen maissa aamulla, sitten tehtiin vaikka mitä. Oli tosi huono olo, eikä mitään ruokaa tehnyt mieli. Ajattelin sitten hakea patongin, vaihtoehtoina paahtopaisti ja mozzarella. Otin jälkimmäisen ja haukkasin sitä, ja meinas ykä lentää kun siinä oli tietty pestoa.. en yhtään aatellu! Meinas kyllä harmittaa, kun olin sen jo maksanut ja kaikkea. hain sitten sämpylän.

Olin jalkeilla koko päivän, ja viisaudesta huolimatta puin illaksi ylle mun punaiset korkokengät. Ne on tosi ihanat, ja korkeat, mutta alkaa pitkällä käyttämisellä sattua jalkoihin. Olikin sitten jossain vaiheessa pakko vaihtaa toisiin matalempiin kenkiin. En tiedä jos joku otti kuvia illalla, olisi kiva saada joku niistä ja laittaa tänne.

Illalla olin tosi väsynyt, ja selkä meinas jumittaa ja tuntui, että juniorikin kaipasi lepoa.Päivän aikana tuli seisottua niin paljon, että selässä tosissaan alkoi tuntumaan. Jännittää vähän millaisetkohan säryt mulle tulee sitten loppuvaiheessa?
Kuuntelin illalla lapsen sykettä vähän. Se oli rauhoittavaa, koska päivä oli tuntunut raskaalta tosiaan kohdussakin, jotenkin semmoista pientä vihlontaa.. tai arkuutta tai jotain tuli jossain välissä.

Olis ollut mukava kanssa juoda viiniä vähän, mutta on tosi paljon mukavampaa saada olla raskaana.

Aijuu, yksi nainen innostui minun tekemästä savipäästä niin, että tahtoi ostaa sen. Olin tosi otettu. Mutta sitten hän keksikin, että tekisimme taidevaihtoa: hän on graafikko, ja saan mennä hänen työpajalleen valitsemaan jonkun hänen töistään. Tosi kivaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti