keskiviikko 17. marraskuuta 2010

Tunnustus.

 
Sain tunnustuksen Saariston lapset-blogista, itseasiassa jo aikaa sitten mutten ollut vain huomannut. Ilahduinpas siitä! Tunnustus pitää jakaa seitsemälle blogille ja tunnustaa itsestä seitsemän asiaa.
IINU: Niin ihania käsitöitä ja se kauppa on lempi-ikkunaostospaikkani.
Retroelephant: Katselen mielelläni retrokuoseja ja kirpparilöytöjä.
Mehukattitonkka: Minulle uusi tuttavuus, mutta kovin kiva.
Modvaatekaapilla: Myös uutta minulle, mutta siis hei pitsejä ja käsitöitä ja rimssuja - voiko mennä vikaan?
Karin: Tämä on minusta hassu, viihdyttävä ja värikäs blogi kirppareista ja muodista. Olen välillä itse ihan pihalla "nykymuodista" (mitä mummoilua!), mutta sitä on kiva seurata silti.
Ruttu-nuttu: Ihanan taitavasti tehtyjä lastenvaatteita. Ei aina minun tyylisiä, mutta silti ihailen kovasti.
Meidanpieninuppu: Vauvan saamisesta ja vauva-arjesta kertova blogi, jolla varsin kiva kirjoittaja.
Oli oikeastaan aika vaikea valita noin monta, koska en lue niin kovin aktiivisesti blogeja nykyään. Ennen luin paljon enemmän muotiblogeja ja sisustusblogeja, mutta nykyään ehdin paneutua niihin asioihin entistä vähemmän -  sattuneesta syystä. Seuraavaksi tunnustan asioita:

1: Lasken asioita: Esimerkiksi kun ostan hedelmiä kaupasta, ostan parillisen määrän.
2: Olen seitsenlapsisen lapsuudenperheeni kuudes lapsi ja neljäs tyttö.
3: Jos minulla olisi enemmän omaa aikaa, viettäisin sen kirpputoreilla, ommellen ja lukien kirjoja.
4: Lapsen saatuani koen tulleeni tyhmemmäksi, esimerkiksi en kykene lukemaan enää muuta kuin suomeksi.
5: Olen kohtalainen romantikko, mutta romantiikaksi riittää kuitenkin pienet eleet. Niitä vain pitää olla riittävästi.
6:  Olen syönyt nyt raskauden loppuvaiheessa suklaatakin, enkä jaksa mitata...
7: Haluaisin painostaa mieheni suostumaan erääseen nimeen tulevalle lapselle. Mies kun ei ymmärrä miten hyvä se olisi!



2 kommenttia:

  1. Näin tämän vasta tänään ja voi olen kovin kovin iloinen, kivaa kuulla ja nähdä tälläistä! :) Blogisi on minulle(kin) uusi tuttavuus ja taidan tehdä huomenna lisätutkimusta täällä! :)

    VastaaPoista